sâmbătă, 17 februarie 2024

20 de idei obosite din viață sau Calea pe care merg singur

1. Am acceptat viața așa cum e ea.
Dacă o să-ți faci prea multe griji în privința viitorului, o să fii mereu într-o stare de stres. Pentru a-ți păstra echilibrul sufletesc încearcă să accepți viața așa cum este.
2. N-am huzurit în plăceri.
Plăcerile sunt bune, însă trebuie să le lăsăm să apară firesc, de la sine. Dacă ești mereu în căutarea plăcerilor, îți pierzi capacitatea de a te bucura de momentele frumoase în viață.
Ține minte: tot ce e mai frumos și mai plăcut în viață este imprevizibil și neașteptat.
3. Cică-s impulsiv, dar e doar părerea celor care mă critică.
Trebuie să-ți asculți intuiția și instinctele, să fi rapid și dinamic, cu un vibe puternic, să analizezi în rapid situațiile, urmările și să iei cea mai bună decizie pentru tine și pentru cei din jurul tău.
4. Niciodată nu m-am gândit doar la mine.
Am trăim în zilele în care oamenii pierd o groază de timp. Eu l-am împărțit cu voi.
De ce? Pentru că mi-0am umplut viaț și am fost fericit mereu.
5. Nu am lăsat gelozia să-mi domine viața.
Gelozia sub orice formă duce la obsesie. Iar obsesia te face să ei decizii incorecte.
6. Am obținut tot ce am vrut fără să am vreo obsesie.
Orice dorință poate duce la obsesie, iar obsesia duce foarte rapid la distrugere.
7. Nu am regrete.
Atunci când vei înțelege și vei fi de acord cu faptul că trecutul nu poate fi schimbat, atunci vei înceta și să regreți. Regretele ne împiedică să folosim oportunitățile noi.
8. Nu sunt îngrijorat din cauza despărțirilor.
Tot ce se face, se face spre bine și cât de dureroasă nu ar fi despărțirea, timpul va vindeca.
9. Nu m-am comparat cu nimeni, niciodată.
Mai bine mi-am canalizat energia pentru a reușit să obțin ce mi-am dorit. Am atins o culme, apoi am continuat să urc spre următoare.
10. Sunt întotdeauna deschis.
Cel mai irațional lucru este să te ascunzi și să fugi de posibilități. Fii deschis noului și vei avea o viață mult mai interesantă.
11. Pasiunea și instinctele răutăcioase nu mă controlează.
Nu căuta plăceri de o noapte, ele nu sunt adevărate.
12. Nu sunt robul celor din jurul meu.
Nu acord deloc atenție statutului, averii sau altor lucruri materiale pe care le au oamenii din jur. Viața și plăcerile ei sunt trecătoare.
13. Nu sunt lacom.
Respectă moderația în toate. Mâncarea e doar o sursă de energie, nu o plăcere, pentru că va deveni o obsesie.
14. Sunt reținut în ceea ce privește necesitățile și nevoile.
Nimic nu este veșnic, nici corpul. N-o să ei cu tine nimic, așa că nu fugi după lucruri.
15. Nu mă interesează ce te interesează pe tine.
Cred și vreau doar în ceea ce este o adevărată valoare pentru mine.
16. Fii recunoscător Universului, dar nu depind de el
Universul mi-a arătat calea și m-a motivat, de restul m-am ocupăm singur.
17. Nu mă tem de moarte (încă).
Accept moartea ca pe un adevăr inevitabil, pe care nimeni n-a putut să-l evite... dar aș mai întârzia acea întâlnire din acea zi.
18. Nu atac, dacă sunt lăsat în pace și dacă nu există o necesitate vitală.
Uciderea celor slabi și vulnerabili este un mare păcat.
19. Bogăția nu este un scop în viață.
Dacă toți ar fi preocupați de faptul cum să îmbogățească, societatea noastră ar mai înceta să existe. Nicio bijuterie din lume nu merită obsesia ta.
20. Mi-am apărat întotdeauna onoarea.
Sunt cel mai bun prieten al meu, onoarea și educația au fost și sunt scutul meu. Atunci când cineva îți pune la dubii onoarea, în mine răsar cele mai minunate trăsături. Ferește-te că nu uit niciodată să mă răzbun.
21. Sunt fericit mereu.
Scurtele clipe de tristețe sunt o piesă de teatru, ca să credeți și voi că sufăr.



Altă doctrină bolnăvicioasă de-a mea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu